Emergency tourniquet

Emergency tourniquet

RAEENTECH emergency tourniquet device is designed to control blood flow in emergency situations and operating rooms. With the ability to adjust pressure up to 500mmHg and low noise performance, this device is suitable for use in ambulances and field hospitals. The main components include rotary pump, solenoid valve, microcontroller and battery. The device has a lifespan of 5 years, a one-year warranty and 10 years of after-sales service.

Made in Iran

Has a construction license

Has an export license

Description

1- Purpose:

  • Creating scientific and practical information about the use of the device and the way it works and the main components of the device.

2- دامنه کاربرد : 2-1- پزشکان، مسئولین اورژانس و اپراتورهای مورد تایید مراکز درمانی و پرسنل مؤثر بر کيفيت محصول و خدمات پس از فروش آن 3- مسئوليت و اختيار : – ندارد 4- تعاريف : 1- ندارد. 5- شرح دستگاه تورنيکت اورژانسی برند رایین تک ( RAEENTECH ) – دستگاه تــــورنيکت جهت کنترل و قطع جريان خــون در اندام دست و پا استفاده مي شود و با توجه به اين مشخصه بيشترين استفاده را در امدادرسانی و اورژانس و همچنین در اطاقهاي عمل را دارد. اين دستگاه با رویکرد استفاده اپراتور محور در داخل اورژانس و شرایط اورژانسی و آمبولانسها و بیمارستانهای صحرایی طراحی و تولید شده است. این دستگاه با اتصال به کافهايي با سايزهاي مختلف، قابل استفاده براي اطفال و بزرگسالان و اندام تحتاني و فوقاني مي باشد. اجزاي اصلي دستگاه تـــورنيکت، شامل يک پمپ روتاري، شير بـرقي، برد ميکروکنترلر، برد گيرنده ديتا (برد پنل) و باطری مي باشد. اين دستگاه بوسيله ميکروکنترلر، فشار داخـل کاف را بر اساس فشار تنظيم شده دستگاه توسط اپراتور، کنـترل مي کند. پمپ روتاري در اين سيستم به اين دليل انتخاب شده است که کمترين نشتي هوا و کمترين صدا را دارد و نسبت به حجم خـود فشار مـناسب و لازم براي کاف را توليد مي کند. شير برقي جهت تخليه کاف در پايان کار و همچنين کنترل فشار در حين کار استفاده مي گردد و در صورتيکه در حين کار بنا به هر دليلي فشار افزايش يابد اين شير به طور اتوماتيک باز شده و فشار را متعادل مي کند. برد پنل وظيفه ثبت فـــشار مورد نياز توسط کاربر را بر عهده دارد و در صورت بـــروز هـــر گونه تغيير آنرا به بـرد ميکروکنترلر انتقال مي دهد و سيستم مـــيکرو بوسيله فـــرمان دادن به پــمپ و شير بـــرقي فشار را مـتعادل و بر اساس خواست اپراتور تنظيم مي نمايد. برای این دستگاه طول عمری معادل با 5 سال در نظر گرفته شده است و اسناد و مستندات مربوط به تولید هر یک از محصولات به مدت 5 سال بایگانی می شود. لازم به ذکر است که شرکت خود را ملزم به گارانتی دستگاه به مدت یک سال و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال می داند. *مشخصات فني: – دستگاه قابليت تنظيم فشار از 0-500mmHg را دارد. البته حداکثر فشاري که در عملیات اورژانس ممکن است استفاده شود در حدود 450mmHg مي باشد. میزان خطای قابل قبول برای کالیبراسیون 5% فشار کاری، در نظر گرفته شده است و محصول در فشار10±500 میلیمتر جیوه کنترل نهایی می شود. معیار اندازه گیری فشار بر اساس واحد mmHgمی باشد .

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Emergency tourniquet”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related products